3/06/2011

koppotikoo



Tänään oli aikas ihana päivä! Olin Iitulin kanssa tallilla ja pääsin kokeilemaan Tohinaa. Hän oli aikas täydellisen ihan <3 Tänään ilmeisesti on laskiainenkin, eikä oo pahemmin koneella tullu istuttua.
Kävin tossa just koirien kanssa lenkillä ja mulla on ne kyllä aina auki. Ne tottelee ja pidän ne semmosen 20 metrin säteellä itsestäni. Tänään tuli pieni välikohtaus kun joku huskyn pentu juoksi meidät ylämäessä kiinni. Mä vaan seisoin siinä koirien välissä ja yritin komentaa sitä vaan pois :D karjuin sille omistajallekin jotain että tuu ny hakee se koiras... Kyllä se sitten lähti. Eikä Kora tai aikakaan moksiskaan. Mun mielestä koiria voi ihan loistavasti pitää auki, ainakin metsässä, mikäli ne tottelee omistajaansa.
Ja Emma toi mulle Saksasta(!) tuliaisia <3 maailman söpöimmän suklaa kameran (jota ei  voi syödä kun se on niin söpö :3 ) ja ilmeisesti NewYorkerin pyöräkaulakorun. Aika täsmät!














Tohinaaaa <3


can we pretand that airplanes and iceskates are like shooting stars

4 kommenttia: