8/04/2011

there is a moment when you say to yourself, ‘Oh, there you are. I’ve been looking for you forever’






Jouduin äsken käymään äidin luona ruokkimassa Veeran, kun äiti ei uskaltanut. Se piti kuulemma jotain pelottavia kaniuhkailuääniä. 


Iltalenkillä oli pitkästä aikaa kamera mukana ja tässä pari kuvaa sieltä. Photaria en ehtinyt vielä ladata tänne koneelle, mutta menköön nämä  muokkailematta. Eilisiä rautatiesiltakuvia ajattelin muokkailla huomenna. Katsoo nyt saanko aikaseksi :)
P.S. jos joku tietää mistä otsikko on: I love you<3

9 kommenttia:

  1. Ihanii kuviaa <3 :)

    ja tottakai mä tiän mistä toi otsikko on kjähähä!

    VastaaPoista
  2. Hihi säänytiiätki kaiken <3

    VastaaPoista
  3. Hah, tämäkin tietää mistä otsikko on~

    Tykkäilen näistä kuvista jälleen, hienoja ovat ilman muokkauksiakin. n__n

    VastaaPoista
  4. jjeei, se olit sinä! se anonyymi <: oikein mukava yllätys,sanoisinko
    hihihi.

    VastaaPoista
  5. coconutskin: kiitos n__n

    jenna: hehee.. akjdh hyvä sitte ;))

    VastaaPoista
  6. Aaaww, mä löysin sun blogin mun kirjanmerkeistä, enkä enää muista millon mä oon löytäny tän sun blogin ja sit huomasin et sulla on täällä warblers;ien biisei ja Blaine siteerauksia! ;D Aaa, mä rakastan suaa, koska mä tunnen vaa yhen toisen ihmisen joka rakastaa kans gleetä(siis suomesta) ;D Ps. ihania kuvia myös ;))

    VastaaPoista
  7. FANGIRLINGGG so hard! omg i love you too♥ Ja kiitoskiitos, löysinkin sun twitterin niin laitan sinne lisää :DD

    VastaaPoista