4/08/2013

Tahdon mun valokuvausinspiraation takaisin. Kuviksen päättötyö on syönyt hirveästi mun energiaa ja muut kunnolliset photoshootit on jäänyt ihan olemattomiin. Turhia räpsäsyjä vain. Jotenkin on ikävä sitä. Itselaukaisin on kiva mutta haluan päästä kunnolla kameran taakse. Kävin viikonlopunaikana läpi noita ikivanhoja postauksia ja tajusin kuinka paljon olenkaan silloin vielä kuvannut. En malta odottaa kesää, valoisia öitä ja sitä kun voi kantaa kameraa mukanaan joka puolelle ilman että sormet muuttuu jääpuikoiksi. En anna tuon takatalven lannistaa minua, vaikka joudunkin taluttamaan skootterin takaisin varastoon vielä hetkeksi. Kyllä se kesä sieltä vielä tulee auringonkukkineen ja festareineen, odottakaapahan vaan. Ja joka kesä se tuntuu yhtä ihanalta pitkän talven ja kaamosmasennuksen jälkeen ♥

2 kommenttia:

  1. Pakko kommentoida tähänkin; tiedän tunteen. :c On kurjaa, kun kaikki valokuvausjutut on vaan jäänyt taakse ja kaikkea. Tuntuu vaan, että koulu (opiskelen kuvajournalismia Treen yliopistossa) vie kaikki voimat. Eikä vielä olla päästy edes kuvaamaan opiskeluissa! :0

    Missä ja mitä sä muuten opiskelet? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi antaaa mennä vaan, kiva kun joku jaksaa vielä kommentoida :-D Kuvajournalismia? Kuulostaa siistiltä! Koulu, ja muutenkin pitkä talvi ja se tosiasia että kotiin päästäessä on jo ihan pilkkopimeää, saa noi kuvailut jäämään ihan taka-alalle, nyyh.

      Mä olen tokaavuotta lukiossa, vasta. Oon haaveillu siitä eläinlääketieteestä mutta toisaalta valokuvaus ja miksei kirjoittaminenkin kiinnostaa. Saa nähdä mihin tästä ajautuu (saati onko mitään mahdollisuutta päästä sisään minne haluan, tällä koulumotivaatiolla) :D

      Poista